Postřehy z Dubče - 3

04.04.2011 21:28

Opět se vracím k paní Veronique :)

Moc mě zaujaly "vypouklinky", jak jsem si je pracovně pojmenovala.

Stačí Fimo (Cernit) upéct na žárovce. Jak jednoduché a efektní.

Rychle jsem to chtěla vyzkoušet, ale ouha !! Neměla jsem doma náhradní

žárovku a nechtělo se mi ji vyšroubovávat z lampy.

Ale blíží se přece Velikonoce, takže tu mám vyfouklá vajíčka :) Funguje to, ale 

vajíčka si musíte něčím potřít, aby šla "vypouklinka" po upečení dobře sundat.

Dobré je prý použít např. Solamyl. Taky došel :(

Tak jsem výfuk natřela BABY vazelínou :) 

a vykrojené kolečko jsem vytvarovala na tu širší stranu

vajíčka.

 

Na plechu jsem to postavila na vykrajovátka. Po upečení

šly "vypouklinky" dobře sundat. Takže vazelína vyzkoušena :)

 

 

 

No a takhle nějak to celé dopadlo.